فرشته های پاک روی زمین

بدون عنوان

1390/9/2 23:28
نویسنده : مامان آنی
496 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که دلم می خواد اگر یه روزی خدا بهم یه فرشته داد و توی وبلاگش عکس هاش و خاطراتش رو بنویسم تا وقتی که خودش بتونه اون وبلاگ رو اداره کنه , به این نتیجه رسیدم که خوب مثلا اگر هم سن من بشه دیگه نمی اد توی نی نی وبلاگ مطلب بذاره که

نی نی وبلاگ فقط مال نی نی هاست!!!

برای همین براش توی بلاگفا وبلاگ درست کردم تا ابد براش بمونه و با خیال راحت اپش کنه

ادرس وب جدید: گـــروه خــرابـکـارهـاااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فرناز/ مامان ریحانه
3 آذر 90 4:06
وای نه یه وقت نری ها
نینی وبلاگ خیلی بهتر از بلاگفاست.
امکانات خوبی داره.
مدیر فعالی هم داره.
هرچی بپرسی زودی جواب میده.

نی نی تا وقتی بخواد بره مدرسه اینجا بنویس
بعدش خودش هر کجا خواست وبلاگ درست می کنه.


الهی من فدات شمممممممممم
انصافا اینجا خیلی امکانات و فضا و مدیریتش بهتره
اما دلم می خواد ارشیو وبلاگش مال قبل تولدش باشه
اگر از اینجا هم برم به تو یکی که سر می زنم الهی دورت بگردممممممممم
فرناز/ مامان ریحانه
5 آذر 90 4:15
سلام دوباره قربونت برم خاله ریحانه که اینقدر دلت قشنگ و رویاییه تا جایی که یادم میاد همینجا رمز گذاشتم. ولی اگه نرسیده شرمنده ام. خصوصی میذارم برات.
مامان امیر علی
22 آذر 90 1:17
ایشاله همیشه شاد و سلامت باشین .عزیزم خوشحال می شم به کد 120 برای امیر علی من هم رای بدین جهت شرکت در مسابقه جشنواره یک سالگی نی نی وبلاگ .مرسی
مامان یاس
28 دی 90 22:43
سلام به مادر آینده خیلی خوشحالم که به وبلاگ شما مامان مهربون سر زدم امیدوارم نی نی شما را بزودی ببینم اگه دوست داشتین به خانه تازه تاسیس ما سربزنین من وبابا حسن تازه ازدواج کردیم. یه عالمه حرف های عجیب هم داریم منتظرتون هستم
مامان آتین
14 اسفند 90 16:51
سلام کجایی عزیزم؟؟؟؟
نه اینجا می نویسی! نه اونور! پس کوجاااایی؟



الهی فدات شم
تصمیم گرفتم دوباره همین جا بنویسم
ببخش خوشگلم
اونقده دلم برای تو و نینی دخمل نازنینت تنگ شده بوووووود که نگوووووووووو