فرشته های پاک روی زمین

نظرات (6)

مامان آتین
25 تیر 90 16:40
سلام آنی جون خوبی عزیزم؟ نیستی!!
عکسای خیلی قشنگی گذاشتی گلم مر30


راستش یه مدت هر کاری می کردم نمی تونستم بیام سایت نی نی سایت
فکر کردم کلا بستنش ...
خیلی نا امید شده بودم
امروز هم کاملا شانسی اومدم و بازش کردم
داشتم از خوشحالی بال در می اوردم
خصوصا وقتی دیدم کلی نظر تایید نشده دارم
دانيال
27 تیر 90 9:32
سلام خاله و مامان آينده
مي تونم خواهش كنم به دانيال راي بديد
متشكر مي شم
مامان دن دني


من و کشتی تو مامان دنی )
دانيال
28 تیر 90 8:36
سلام خاله جون مي شه به من راي بدبد كدم 67 است . دوستون دارم دانيال
مامان پریا
29 تیر 90 20:29
خاله عکس منو هم میزنی تو وبلاگت .

خاله ی خوبم اسم من پریا است به وبلاگم سر بزنین و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کنید
کد من 58
آدرس وبلاگم
www.ghab-o-shishe.niniweblog.com

ازتون خیلی ممنونم



باشه خاله فدات بشه الهییییییی
مامان پریا
2 مرداد 90 22:05
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم
مامان آتین
8 شهریور 90 12:44
سلام آنی جون
کجایی عزیزم؟ نیستی!!!!!



توی کامنت قبلیت توضیح دادم فدات شم
تو خوبی؟